مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 15:402023-11-24سياسي

استاندار تهران: طراحی اولیه متروی شرق پایتخت در دستور کار است


کار طراحی اولیه احداث متروی شرق استان تهران در دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، علیرضا فخاری استاندار تهران در حاشیه برگزاری اجتماع شکوه مقاومت که به مناسبت هفته بسیج ظهر امروز در تالار بزرگ شهر پردیس برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امام راحل فرمودند که بسیج شجره طیبه است و این شجره ویژگی های خاصی دارد، بسیج در بطن جامعه بشریت و خاصه جهان اسلام رشد و نمو کرد با پیروزی انقلاب اسلامی امام  راحل آن را شکوفا کرد.

وی گفت: معمار کبیر انقلاب اسلامی به همه عالم نشان داد که بسیج یک حرکت  ریشه ای مردمی  با خواص بسیار زیاد و درمانگر دردهای بزرگ اجتماع بزرگ بشری است.

فخاری ادامه داد: اعتقاد ما این است که وجود تفکر بسیجی، اراده بسیجی، عزم بسیجی و آنچه که دل در گرو اعتقادات بسیجیان است، همه نشانگر تعالی رشد و توسعه درون و برون است.

استاندار تهران افزود: بسیج در اصل یک مکتب فراگیر است که از بطن و جان انسانهای شریف و با صفا و با باطن پاک  بیرون می آید و انتظار برای امروز از بسیج؛ تلاش، تکثر و حرکت به سمت خود سازی، دگرسازی و جامعه سازی است.

فخاری ادامه داد: بسیج در همه عرصه ها در سازندگی علم و پژوهش خدمت به مردم و در جهت تعالی بخشیدن به نیازمندیهای فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور و امنیت بخش برای جامعه بزرگ نه تنها ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار تهران: طراحی اولیه متروی شرق پایتخت در دستور کار است

استاندار تهران: طراحی اولیه متروی شرق پایتخت در دستور کار است