مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 20:202023-12-19سياسي

تمدن نوین اسلامی نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است


رییس سازمان بسیج هنرمندان کشور گفت: تمدن نوین اسلامی نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجرد، جواد جمیری امشب در نخستین یادواره ملی هنرمند شهید حجت اله یخچالی هنرمند شاخص سال 1402 سازمان بسیج هنرمندان کشور که در سالن اجتماعات دکتر زرین کوب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد برگزار شد، افزود: تمدن نوین اسلامی نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی اظهار داشت: بزرگداشت شهدا برکات بزرگی دارد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کار خدایی است، تمدن نوین اسلامی نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در عرصه های مختلف اجتماعی و سیاسی و فرهنگی و هنری است.

رییس سازمان بسیج هنرمندان کشور گفت: گذشتن از جان، عنصر بی نظیری برای تشکیل جامعه اسلامی است، مسیر مادی بشر با شهادت به ظهور می رسد.

جمیری افزود: شهادت در مکتب اسلام و انقلاب و امام(ره) به خودسازی رسیدن است، تاکید رهبری مبنی بر زنده نگه داشتن یاد شهدا تکلیف را روشن می کند.

وی با اشاره به اینکه سازمان بسیج در یک سنت حسنه هر ساله شهدای شاخص قشر هر حوزه تخصصی را معرفی می کند، اظهار داشت: سازمان بسیج هنرمندان با بررسی آثار و مستندات شهدای هنرمند سراسر کشور در یک کمیته تخصصی اقدام به معرفی شهید شاخص سال می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدن نوین اسلامی نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

تمدن نوین اسلامی نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است