مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 13:452023-12-12سياسي

حقوق مادی و معنوی زنان در تمامی دستگاه های اجرایی باید پیگیری شود


دستیار رییس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی گفت:حقوق مادی و معنوی زنان در تمامی دستگاه های اجرایی باید پیگیری شود و اگر در جایی در بحث امور زنان خلأیی وجود داشته باشد، - ایسنا/فارس دستیار رییس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی گفت:حقوق مادی و معنوی زنان در تمامی دستگاه های اجرایی باید پیگیری شود و اگر در جایی در بحث امور زنان خلأیی وجود داشته باشد، معاونت زنان ریاست جمهوری موظف است که با پیشنهادهای کاربردی ورود کرده و پیگیری های لازم را انجام دهد.

سکینه سادات پاد امروز 21 آذرماه در نشست مشاوران امور بانوان و دستگاه های اجرایی استان فارس، ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت ام ابیها (س)، گفت: یقیناً برپایی چنین نشست هایی در خصوص بانوان می تواند برای جامعه زنان کارهای مثبتی را شکل دهد.

همچنین این نشست ها باعث می شود تا سخنان بانوان را از نزدیک بشنویم.

دستیار رییس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی افزود: رییس جمهور با توجه به رویکرد و نگاه خاصی که به حوزه موضوعات و مسائل مهم مردم داشتند به پیگیری مشکلات مردم می پردازند.

پاد تأکید کرد: باید نسبت به حقوق همه مردم (زن و مرد) قانون اساسی را همان طور که در متن کتاب قانون تصریح شده است اجرا کنیم و وفادار به قانون اساسی و حقوق مردم باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق مادی و معنوی زنان در تمامی دستگاه های اجرایی باید پیگیری شود

حقوق مادی و معنوی زنان در تمامی دستگاه های اجرایی باید پیگیری شود