مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 16:152023-11-22بين الملل

از ایران به دلیل حمایت وپشتیبانی از مقاومت فلسطین قدردانی می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از المیادین، «احمد عبدالهادی» نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در اظهاراتی در ارتباط با سفر وزیرامورخارجه ایران به بیروت، - نماینده جنبش حماس در لبنان در اظهاراتی تاکید کرد: ما از جمهوری اسلامی ایران به دلیل ایستادگی در کنار مقاومت فلسطین و پشتیبانی از آن در برابر اشغالگران قدردانی می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از المیادین، احمد عبدالهادی نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در اظهاراتی در ارتباط با سفر وزیرامورخارجه ایران به بیروت، تاکید کرد: وزیرخارجه ایران در نخستین سفر خود به لبنان، این پیام را به دشمن صهیونیستی و هم پیمانانش فرستاد که ایران در کنار ملت فلسطین و مقاومت آن قرار دارد.

وی افزود: ما از جمهوری اسلامی ایران به دلیل ایستادگی در کنار مقاومت فلسطین و پیشتیبانی از آن در برابر اشغالگران قدردانی می کنیم.

عبدالهادی تاکید کرد: سفر امروز وزیرخارجه ایران به بیروت نیز در شرایط بسیار با اهمیتی پس از پیروزی های بزرگ مقاومت بر اشغالگران در نبرد زمینی، انجام شده است.

نماینده حماس تاکید کرد: پیروزی های مقاومت فلسطین و مقاومت ملت ما باعث شد که ما آتش بس را با شروط مقاومت در دشمن صهیونیستی تحمیل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ایران به دلیل حمایت وپشتیبانی از مقاومت فلسطین قدردانی می کنیم

از ایران به دلیل حمایت وپشتیبانی از مقاومت فلسطین قدردانی می کنیم