مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 14:452023-12-12سياسي

به کار گیری 750 دستگاه ماشین آلات سنگین درطرح زمستانه کردستان


فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: 2 هزار و 500 نفر به همراه 750 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و 2 بالگرد در راستای خدمات رسانی هرچه بهتر به مردم در طرح زمستانه امسال در سطح استان فعالیت خواهند کرد.

- ایسنا/کردستان فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: 2 هزار و 500 نفر به همراه 750 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و 2 بالگرد در راستای خدمات رسانی هرچه بهتر به مردم در طرح زمستانه امسال در سطح استان فعالیت خواهند کرد.

سردار علی آزادی، امروز سه شنبه در مراسم آغاز رزمایش طرح زمستانه در سنندج اظهار کرد: طرح زمستانه از امروز در استان آغاز می شود و تا 20 اسفند ادامه دارد و امیدواریم با همکاری دستگاه های مرتبط به بهترین شیوه شاهد اجرای این طرح در استان باشیم.

سردار آزادی تصریح کرد: همچنین از 2 بالگرد (اورژانس هوایی و هلال احمر) برای امدادرسانی سریع در این طرح استفاده می شود و همه ما متعهدیم محیطی امن برای مسافران و رانندگان فراهم کنیم.

فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه به برکت همدلی و انسجام بین مسئولان و مردم، شاهد کاهش 9 درصدی جان باختگان در تصادفات برون و درون شهری در سال جاری هستیم، گفت: مدیریت ترافیکی و کاهش تعداد تلفات، روان سازی ترافیک، احداث 130 پایگاه راهدارخانه و ایستگاه های پلیس از جمله اهداف اجرای این طرح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به کار گیری 750 دستگاه ماشین آلات سنگین درطرح زمستانه کردستان

به کار گیری 750 دستگاه ماشین آلات سنگین درطرح زمستانه کردستان