مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 23:302023-12-19سياسي

حمایت از آثار فاخر هنرمندان بومی/ ساختار جدید ارشاد لرستان تعریف می شود


معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با توجه به ارتقای رتبه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، ساختار جدید این اداره کل هم تعریف و تا پایان سال اعلام خواهد شد.

- ایسنا/لرستان معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با توجه به ارتقای رتبه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، ساختار جدید این اداره کل هم تعریف و تا پایان سال اعلام خواهد شد.

سید محمود اسلامی امروز، 28 آذرماه در دومین روز سفر به لرستان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد، با تأکید بر اینکه در جریان سفر به لرستان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از درجه 3 به درجه 2 کشوری ارتقا یافته و خبر آن روز گذشته اعلام شد، اظهار کرد: ارتقای رتبه علاوه بر سرعت بخشیدن به روند توسعه فرهنگ و هنر در استان، مزایا و ویژگی های بسیاری را به همراه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: با توجه رتبه بندی انجام شده، ساختار جدید این اداره کل هم تعریف و تا پایان سال اعلام خواهد شد.

معاون وزیر خاطرنشان کرد: حمایت از عملیاتی شدن مصوبات و طرح های شورای فرهنگ عمومی در استان، توجه به زیرساخت های فرهنگی و هنری، حمایت از اهالی فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآنی از جمله مواردی بود که معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر آن ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از آثار فاخر هنرمندان بومی/ ساختار جدید ارشاد لرستان تعریف می شود

حمایت از آثار فاخر هنرمندان بومی/ ساختار جدید ارشاد لرستان تعریف می شود