مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 15:402023-12-06فرهنگي

رونمایی از تیزر «مسافری از گانورا» با 4 گویش ایرانی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، انیمیشن سینمایی «مسافری از گانورا» به کارگردانی سید احمد علمدار و تهیه کنندگی سید محمدحسین علمدار از امروز 15 آذرماه به سرگروهی سینما هویزه مشهد، - همزمان با آغاز اکران سراسری انیمیشن سینمایی مسافری از گانورا تیزر رسمی این اثر با 4 لهجه و گویش ایرانی رونمایی شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، انیمیشن سینمایی مسافری از گانورا به کارگردانی سید احمد علمدار و تهیه کنندگی سید محمدحسین علمدار از امروز 15 آذرماه به سرگروهی سینما هویزه مشهد، در سینما های سراسر کشور اکران می شود.

تیزر اصلی این اثر علاوه بر زبان فارسی به 3 گویش و لهجه ملی آذری، کردی، گیلکی و خراسانی دوبله شده است.

مسافری از گانورا داستان یک موجود فضایی است که به زمین سفر می کند و با کمک پسری معلول و دوستانش به جستجوی فرمانروای گمشده سیاره گانورا می پردازد تا صلح را به سرزمینشان بازگرداند.

این اثر در سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان موفق به دریافت پروانه زرین جایزه ویژه دبیر جشنواره، تندیس ویژه ستاد ملی خانواده و جوانی جمعیت و همچنین جایزه فرهنگ بنیان شد.

مسافری از گانورا با مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاری مؤسسه فرهنگی تصویر هنر پاسارگاد شرق ، صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران ، ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از تیزر «مسافری از گانورا» با 4 گویش ایرانی

رونمایی از تیزر «مسافری از گانورا» با 4 گویش ایرانی