مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 15:452023-12-13اقتصادي

رشد 196 درصدی کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در خراسان شمالی


رییس کل دادگستری خراسان شمالی با اشاره به آزادی قطعی 160 زندانی دارای محکومیت های مالی و موضوع جرائم غیرعمدی، از رشد 196 درصدی کمک به این مددجویان و افزایش 33 درصدی تعداد زندانیان آزادشده در هشت ماه نخست سال خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس کل دادگستری خراسان شمالی با اشاره به آزادی قطعی 160 زندانی دارای محکومیت های مالی و موضوع جرائم غیرعمدی، از رشد 196 درصدی کمک به این مددجویان و افزایش 33 درصدی تعداد زندانیان آزادشده در هشت ماه نخست سال خبر داد.

حجت الاسلام رضا براتی زاده در نشست ستاد دیه استان که امروز (چهارشنبه، 22 آذر ماه) برگزار شد، اظهار کرد: 160 نفر مددجوی مرد و زن مرتکب جرائم غیرعمدی یا دارای محکومیت های مالی با بدهی بیش از 86 میلیارد تومان در نتیجه گذشت شکات و محکوم لهم، اعطای تسهیلات بانکی، قبولی اعسار و کمک های خیران و نیکوکاران و حمایت های مالی ستاد دیه استان، امسال از زندان های خراسان شمالی آزاد شدند.

وی گفت: با تلاش های انجام شده و مذاکره های اصلاحی معمول شکات و محکوم لهم میزان 42 میلیارد تومان از مطالبات خود را بخشیدند و از طرفی مبلغی بیش از 6.

5 میلیارد تومان نیز از طریق ستاد دیه استان و کمک های مالی افراد خیر و نیکوکار تأمین شد و به علاوه با صدور حکم قضایی و پذیرش درخواست اعسار و متعاقباً تقسیط بخشی از محکوم به معاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 196 درصدی کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در خراسان شمالی

رشد 196 درصدی کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در خراسان شمالی