مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 18:552023-12-03حوادث

انهدام باند جعل برگ سبز خودرو در جنوب تهران


فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری و انهدام باند چهار نفره کلاهبرداری که اقدام به جعل و صدور برگه سبز و اسناد ملکیتی وسائل نقلیه کرده بودند، - خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ محمدقاسم طرهانی در تشریح جزییات این خبر گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرری با انجام اقدامات اطلاعاتی و شبانه روزی از فعالیت اعضای یک باند جعل اسناد خودرو در محدوده خاورشهر با خبرشده و رسیدگی به این پرونده را در دستورکار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: تحقیقات ابتدایی ماموران نشان داد که چهار مرد جوان با همدستی یکدیگر خودروهای سنگینی را که مشکل انحصار وراثت داشته یا به صورت قاچاق وارد کشور شده اند و همچنین خودروهای سرقتی را که فاقد مدارک مالکیتی بودند تهیه و اقدام به جعل اسناد و مدارک مالکیت آنها کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه متهمان اقدام به فروش خودروها کرده بودند، گفت: عوامل کلانتری خاورشهر پس از بررسی های همه جانبه پلیسی برای شناسایی مجرم یا مجرمان با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی هویت و مخفیگاه متهمان را به دست آوردند.

در ادامه با به دست آوردن هویت متهمان و پس از تشریفات قضایی، تیم عملیات کلانتری روز گذشته در یک عملیات پلیسی و منسجم هر چهار متهم را دستگیر و به کلانتری منتقل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند جعل برگ سبز خودرو در جنوب تهران

انهدام باند جعل برگ سبز خودرو در جنوب تهران