مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 14:352023-11-25اقتصادي

اختصاص بخشی از عواید حاصل از فروش خودروهای حامل مواد مخدر به استان ها


درخواست می شود بخشی از عواید حاصل از فروش خودروهای حامل مواد مخدر به استان ها تخصیص داده شود و اگر لازم است قانونی نیز در این خصوص مصوب شود تا انگیزه بیشتری برای استان ها در راستای مبارزه با مواد مخدر ایجاد شود.

- ایسنا/کرمان دادستان کرمان گفت: درخواست می شود بخشی از عواید حاصل از فروش خودروهای حامل مواد مخدر به استان ها تخصیص داده شود و اگر لازم است قانونی نیز در این خصوص مصوب شود تا انگیزه بیشتری برای استان ها در راستای مبارزه با مواد مخدر ایجاد شود.

مهدی بخشی امروز چهارم آذرماه در نشست تخصصی بررسی مسائل و مشکلات مروبط به ساماندهی پارکینگ های خودروهای توقیفی و وضعیت انبارهای اموال تملیکی کشور در ارتباط ویدئوکنفرانس با دادستان کل کشور اظهار کرد: 250 میلیارد تومان از محل فروش 1781 خودروی توقیفی حامل مواد مخدر در مقطع زمانی بسیار کوتاهی طی سال جاری در کرمان وصول شده که بعضی از این خودروها سال ها در پارکینگ ماندگاری داشتند.

وی با اشاره به پای کار آمدن همه ظرفیت های استان، پیگیری های قضایی و اقدام جهادی صورت گرفته در راستای تعیین تکلیف خودروهای توقیفی افزود: تعداد 700 دستگاه مانده پارکینگ های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان است که از این تعداد حدود 280 خودرو هفته آینده به صورت مزایده الکترونیک به فروش خواهد رفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بخشی از عواید حاصل از فروش خودروهای حامل مواد مخدر به استان ها

اختصاص بخشی از عواید حاصل از فروش خودروهای حامل مواد مخدر به استان ها