مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 14:102023-12-20ورزشي

نظریان در رونمایی از رشته کرلینگ: امروز نقطه عطفی در ورزش های نوین زمستانی است


رییس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی در مراسم رونمایی از رشته کرلینگ گفت: امروز نقطه عطفی در ورزش های نوین و مدرنی است که خوشبختانه وارد ورزش کشورمان شدند و باید تلاش کنیم تا از پتانسیل موجود بهترین بهره را ببریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، عباس نظریان رییس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی در مراسم رونمایی از رشته کرلینگ در پیست یخ ایرانمال گفت: امروز نقطه عطفی در ورزش های مدرن و نوپایی است که وارد کشور شده اند.

بسیار خوشحالم و این باعث افتخار من است که توفیق خدمت گذاری در جامعه ای از ورزش را دارم که در بخش ورزش های نوین مثل کرلینگ ،هاکی روی یخ و اسکیت روی یخ کار خود را آغاز کرده است.

گرچه هنوز در ابتدای کار هستیم، جوانیم و باید بسیار تلاش کنیم.

وی افزود: همانطور که استحضار دارید امسال صدمین سالگرد بازیهای المپیک زمستانی است و سابقه ورزش ما به المپیک 1956 ایتالیا برمی گردد.

شاید عملیات و فعالیت هایی باید دنبال می کردیم تا در یک مسیر خوب قرار بگیریم و همچون المپیک تابستانی موفق عمل کنیم اما هنوز هم دیر نیست.

المپیک زمستانی با 15 رشته در دنیا انجام می شود و بیش از 250 مدال دارد و در حال حاضر رشته کرلینگ با سه رویداد خوب و نزدیک به 9 مدال دنبال خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظریان در رونمایی از رشته کرلینگ: امروز نقطه عطفی در ورزش های نوین زمستانی است

نظریان در رونمایی از رشته کرلینگ: امروز نقطه عطفی در ورزش های نوین زمستانی است