مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 10:552023-12-06سياسي

آزادی زندانی بی ملاقاتی پس از 20 سال


رییس کل دادگستری استان تهران با اشاره به فراهم شدن زیرساخت لازم برای برگزاری ملاقات های مجازی با زندانیان، از حضور چهار هزار و 792 نفر از قضات در زندان های استان تهران برای پیگیری مسائل زندانیان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از قوه قضاییه، جلسه ملاقات مردمی مسئولان قضایی دادگستری کل استان تهران با حضور علی القاصی رییس کل و جمعی از معاونان و مسئولان ارشد قضایی دادگستری استان تهران به منظور تکریم مراجعان ، استماع بدون واسطه مشکلات و مسائل حقوقی و قضایی اصحاب پرونده ها و رفع نواقص احتمالی و تسهیل فرایند های قضایی برگزار شد.

در جریان جلسه دیدار مردمی مسئولان قضایی دادگستری کل استان تهران، به درخواست های حقوقی و قضایی 315 نفر از مراجعان رسیدگی شد.

رییس کل دادگستری استان تهران نیز در این جلسه با تعدادی از زندانیان به صورت مجازی دیدار کرد و ضمن استماع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مددجویان دستورات لازم را در جهت رفع آن ها صادر کرد.

تعیین تکلیف زندانی بلاتکلیف بعد از 20 سال یکی از زندانیان زندان تهران بزرگ که به دلیل بدهی مالی از سال 1383 در زندان به صورت بلاتکلیف به سر می برد و به دلیل فوت همه اقوام وی، طی 10 سال گذشته هیچ ملاقاتی در زندان نداشته است، با دستور رییس کل دادگستری استان ته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی زندانی بی ملاقاتی پس از 20 سال

آزادی زندانی بی ملاقاتی پس از 20 سال