مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 16:122023-11-26اقتصادي

60 واحد گلخانه ای در شهرستان خانمیرزا فعال است


رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعالیت 60 واحد گلخانه ای با مساحت حدود 22 هکتار در خانمیرزا، گفت: همچنین جواز تاسیس بالغ بر 70 هکتار گلخانه در این شهرستان صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین برزگر ظهر امروز در حاشیه سفر به شهرستان خانمیرزا و بازدید از پروژه های اقتصادی و واحدهای گلخانه ای این شهرستان  با اشاره به فعالیت 60 واحد گلخانه ای با مساحت حدود 22 هکتار در خانمیرزا، گفت: همچنین جواز تاسیس بالغ بر 70 هکتار  گلخانه در این شهرستان صادر شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به صدور جواز تاسیس پنج واحد گلخانه ای برای بخش خصوصی و 35 هکتار واحد انفرادی در خانمیرزا، ادامه داد: دشت خانمیرزا یکی از دشت های بحرانی در استان است بنابراین افزایش بهره وری و تولید و عملکرد در واحد سطح از جمله برنامه های آمایشی شهرستان است.

وی افزود: از 2 سال گذشته موضوع توسعه گلخانه ها با جدیت در حال پیگیری است و امیدواریم با این روند واحدهای گلخانه ای با منابع تسهیلاتی که دولت در اختیار آن ها قرار می دهد به بهره برداری برسد.

برزگر تصریح کرد: ساماندهی واحدهای گلخانه ای به صورت مجتمع، ایجاد واحدهای درجه بندی و فرآوری همچنین احداث سردخانه در شهرستان خانمیرزا از جمله اولویت هایی به شمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 واحد گلخانه ای در شهرستان خانمیرزا فعال است

60 واحد گلخانه ای در شهرستان خانمیرزا فعال است