مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 17:052023-12-03اجتماعي

طرح ملی دادرس در مدارس مازندران آغاز شد


دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس (دانش آموز آماده در روزهای سخت) روز یکشنبه در مدارس استان مازندران آغاز شد.

- ایسنا/مازندران دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس (دانش آموز آماده در روزهای سخت) روز یکشنبه در مدارس استان مازندران آغاز شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمرمازندران در حاشیه آیین نواخته شدن زنگ دادرس در مدرسه دخترانه بلوری آمل به خبرنگار ایسنا گفت: در طرح دادرس با همکاری امور جوانان جمعیت هلال احمر مهارت های ضروری در مقابله با حوادث مانند پناه گیری، کمک به مصدومان، احیای قلبی و ریوی و پانسمان به دانش آموزان آموزش داده می شود.

لیلی احمدی افزود: این طرح در 400 مدرسه مازندران که کانون دانش آموزی هلال احمر راه اندازی شده، پیش بینی می شود، حدود 7 هزار دانش آموز مقاطع متوسطه اول ودوم مشارکت وآموزش های لازم را فرا بگیرند.

وی اضافه کرد، در اجرای این طرح، با حضور مربیان آموزش دیده جمعیت هلال احمر آغاز می شود و پس از تدریس سرفصل ها و آزمون درون مدرسه ای گروه های منتخب به مسابقات صعود می کنند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر مازندران با تاکید بر اینکه آماده سازی جامعه در برابر مخاطرات به منظور کاهش آثار آسیب های ناشی از سوانح و حوادث در چرخه مدیریت بحران از اهمیت ویژه ای برخوردار است، تصریح کرد: آموزش، تربیت و آگاه سازی دانش آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ملی دادرس در مدارس مازندران آغاز شد

طرح ملی دادرس در مدارس مازندران آغاز شد