مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 08:102023-12-12سياسي

از تخلفات انتخاباتی چشم پوشی نخواهیم کرد


برگزاری انتخابات سالم و صیانت و حفاظت از آرای مردم با تاکید بر فراهم کردن مشارکت حداکثری آحاد مختلف مردم، مهمترین هدف دولت در انتخابات پیش روست و در این راه از هیچ تخلف انتخاباتی چشم پوشی نخواهیم کرد.

- ایسنا/مرکزی فرماندار ساوه گفت: برگزاری انتخابات سالم و صیانت و حفاظت از آرای مردم با تاکید بر فراهم کردن مشارکت حداکثری آحاد مختلف مردم، مهمترین هدف دولت در انتخابات پیش روست و در این راه از هیچ تخلف انتخاباتی چشم پوشی نخواهیم کرد.

مهدی الیاسی در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه هیچ مدیری حق جهت گیری له یا علیه داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی را ندارد، با هشدار به همه مدیران دستگاه های اجرایی، اظهار کرد: هیچ مدیری حق برگزاری یا شرکت در جلسات انتخاباتی را ندارد و چنانچه موردی گزارش شود، مدیر مربوطه عزل خواهد شد.

وی قانونمداری را مهمترین مولفه برگزاری یک انتخابات سالم دانست و گفت: چنانچه خلاف این مهم عمل شود، با هر شخص در هر مقامی که باشد، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

فرماندار ساوه با تاکید بر اینکه انتخابات یکی از ویترین های سیاسی و ارکان مشارکت مردم در سرنوشت خویش است، اظهار کرد: انتخابات از ارکان اصلی اقتدار و تقویت قدرت نظام اسلامی است و هرچه میزان حضور مردم بیشتر باشد موجب بالندگی انقلاب خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تخلفات انتخاباتی چشم پوشی نخواهیم کرد

از تخلفات انتخاباتی چشم پوشی نخواهیم کرد