مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 18:252023-12-11اقتصادي

طراحی 100 مانتوی اسلامی توسط بسیج اصناف


مسئول بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور گفت: بحث طراحی مانتوها و پوشش های اسلامی برای جوانان و نوجوانان و پوشش مناسب کارکنان در مکان هایی مانند آموزشگاه ها مدنظر است.

- ایسنا/البرز مسئول بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور گفت: بحث طراحی مانتوها و پوشش های اسلامی برای جوانان و نوجوانان و پوشش مناسب کارکنان در مکان هایی مانند آموزشگاه ها مدنظر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا حسن پور در دومین نشست تخصصی هیات اندیشه ورز بسیج اصناف استان که روز دوشنبه 20 آذر در محل اتاق بازرگانی البرز برگزار شد، اظهار کرد: موضوع امروز ما غزه و مسلمانان ساکن آن است که بعد از سال ها عملیات بی نظیری را دفاع از کیان خود داشته اند و حتما شکست با رژیم صهیونیستی است.

مسئول بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور بیان کرد: ما از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون از روزهای سختی مانند دوران هشت ساله دفاع مقدس عبور کردیم و در طول این سال ها با سکانداری حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب به سمت آرامش و امنیت حرکت می کنیم.

وی با اشاره به اینکه دفتر بسیج تجار، بازرگانان و فعالان اقتصادی البرز از زمان افتتاح تاکنون فعال ترین در میان دفاتر راه اندازی شده در سطح کشور در این زمینه بوده است، گفت: ما باید در تمامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی 100 مانتوی اسلامی توسط بسیج اصناف

طراحی 100 مانتوی اسلامی توسط بسیج اصناف