مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 23:202023-12-05فرهنگي

آثار هنری دفاع مقدس الگویی برای نسل جوان


فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: امروز روایتگری ها، فیلم ها، عکس های رزمندگان و شهدای دفاع مقدس الگویی برای نسل جوان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سردار محمدرضا مهدوی، فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی امشب در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره استانی گوهر فاطمی، اظهارداشت: امسال چهارمین مرحله از جشنواره گوهر فاطمی در مجموعه سپاه انصارالرضا (ع) استان برگزار شد، که از لحاظ تعداد شرکت کنندگان و آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره در عرصه های مختلف نسبت به سنوات قبل رشد دو برابری را داشته و این نشان از رشد حرکت های خوب فرهنگی در جامعه است.

وی بر اهیمت استفاده از هنر در زمینه جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: در زمینه جهاد تبیین برگزاری جلسات سخنرانی به تنهایی اثربخش نیست در حالیکه بیان موضوعات در قالب یک کار هنری در ذهن مخاطب و جامعه هدف تاثیر گذاری بیشتر و بهتری را دارد.

وی بیان کرد: در قضایای که اخیرا در غزه اتفاق افتاد؛ شاهد بودیم که بمباران بیمارستانی در غژه توسط رژیم کودک کش صهیونیستی و انعکاس این جنایت در فضای مجازی با عکس ها و فیلم ها هزاران بار تاثیرگذاری آن بیشتر از یک سخنرانی است؛ که نفرت جهانی را از جنایت های رژیم صهیونیستی بدنبال داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار هنری دفاع مقدس الگویی برای نسل جوان

آثار هنری دفاع مقدس الگویی برای نسل جوان