مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 08:562023-11-22سياسي

زنان بسیجی پیشقراولان جبهه جهاد فرهنگی هستند


بتول سرکانی مسوول بسیج جامعه زنان کردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیج جامعه زنان کردستان همزمان با هفته بسیج 380 برنامه را در سطح حوزه و پایگاه های مقاومت و رده ها برگزار می کند که 11 عنوان از این برنامه ها شاخص هستند.

وی از برگزاری برنامه اجتماع دختران حاج قاسم همزمان با سراسر کشور و تجلیل از دختران و زنان رویدادساز در عرصه های مختلف در استان خبر داد و گفت: ویژه برنامه حضرت زینب و تجلیل از پرستاران، برگزاری دوره مشاوره کسب و کار، افتتاح مهد قرآنی، برگزاری جلسه هیئت اندیشه ورز و کارگروه زن و خانواده، تقدیر از کادر درمان در مراکز نگهداری از کودکان و سالمندان، مشارکت در پویش مثل فرشته ها، از جمله برنامه هایی است که همزمان با هفته بسیج در سطح استان برگزار می شود.

مسوول بسیج جامعه زنان کردستان در ادامه با بیان اینکه هفته بسیج یادآور تشکیل شجره طیبه و مقدس است که امام خمینی (ره) پایه گذاری آن بوده است، گفت: این شجره طیبه برای اقتدار و امنیت کشور در روزهایی که نیاز به حضور مردم بود تشکیل و نقش مهمی در عرصه های مختلف داشته است.

به گفته سرکانی، اکثر شهدای انقلاب به ویژه در طول 8 سال دفاع مقدس بسیجیانی بوده اند که به ندای رهبر کبیر انقلاب، لبیک گفتند و با ارزش ترین دارایی که خود که جانشان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان بسیجی پیشقراولان جبهه جهاد فرهنگی هستند

زنان بسیجی پیشقراولان جبهه جهاد فرهنگی هستند