مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 08:502023-12-01سياسي

پیگیر موضوع حقابه هیرمند هستیم/ توسعه سیستان و بلوچستان با شتاب در حال اجرا است


معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه سه شاخصه امید، اعتماد و رضایتمندی در این استان رو به رشد است، گفت: هم افزایی و هم صدایی راهکار حل مشکلات و مهمترین مسیر توسعه است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه سه شاخصه امید، اعتماد و رضایتمندی در این استان رو به رشد است، گفت: هم افزایی و هم صدایی راهکار حل مشکلات و مهمترین مسیر توسعه است.

رضا شریفی شامگاه پنجشنبه در جلسه جهاد تبیین که با حضور تعدادی از اهالی رسانه و همچنین مطالبه گران حوزه سیستان در محل فرمانداری شهرستان زابل برگزار شد، اظهار کرد: در یک سال گذشته از گردنه های سختی در سیستان و بلوچستان گذر کردیم، این استانِ اولویت ها است و در آن با سلسله اولویت هایی روبرو هستیم که باید آنها را رده بندی و پیگیری کنیم.

وی افزود: برای برون رفت از مشکلات و راهکار آن باید هم صدا، هم افزا و هماهنگ باشیم تا توسعه محقق شود، باید شنوندگان خوبی باشیم دردها را بشناسیم و در میدان برای تدبیر آن با کمک مسئولان و مردم گام برداریم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این استان در نگاه مدیران عالی و تصمیم گیر کشور به یک اولویت تبدیل شده بویژه بعد از دیدار مردم با رهبر معظم انقلاب این موضوع ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر موضوع حقابه هیرمند هستیم/ توسعه سیستان و بلوچستان با شتاب در حال اجرا است

پیگیر موضوع حقابه هیرمند هستیم/ توسعه سیستان و بلوچستان با شتاب در حال اجرا است