مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 22:402023-12-10بين الملل

یمن مانع عبور یک کشتی به سوی سرزمین های اشغالی شد


وزارت دفاع یمن از جلوگیری از عبور یک فروند کشتی به سمت فلسطین اشغالی خبر داد.

- وزارت دفاع یمن از جلوگیری از عبور یک فروند کشتی به سمت فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت دفاع یمن روز یکشنبه اعلام کرد که تعامل مناسب با یک کشتی که به هشدار ما توجه نکرد، انجام شد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالمیادین، وزارتخانه یادشده افزود: ارتش یمن از عبورش ممانعت به عمل آورد و آن را مجبور کرد که برگردد .

در همین رابطه، وبسایت روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت گزارش داد که ارتش یمن می گوید امروز یک کشتی را از عبور و حرکت به سوی سرزمین های اشغالی باز داشته اند.

دیشب سرتیپ یحیی سریع ، سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه ای اعلام کرد که در صورت عدم تامین نیاز غذایی و دارویی غزه، از عبور کشتی هایی که به سمت فلسطین اشغالی از هر ملیتی در حرکت باشند، جلوگیری می کنیم و این کشتی ها به هدف قانونی برای نیروهای مسلح ما تبدیل می شوند .

در ادامه بیانیه آمده است: به دلیل نگرانی در مورد ایمنی ناوبری دریایی، به همه کشتی ها و شرکت ها نسبت به تعامل با بنادر اسراییل هشدار می دهیم .

سرتیپ سریع افزود: نیروهای مسلح یمن تعهد کامل خود را به ادامه حرکت تجارت جهانی از طریق دریاهای سرخ و عرب برای همه کشتی ها و همه کشورها به جز کشتی های مرتبط با اسراییل یا حمل کالا به بنادر اسراییل ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یمن مانع عبور یک کشتی به سوی سرزمین های اشغالی شد

یمن مانع عبور یک کشتی به سوی سرزمین های اشغالی شد