مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 16:102023-12-13اجتماعي

صدور سند تک برگ اردوگاه آموزش وپرورش بوشهر بعد از 28 سال


مدیرکل آموزش وپرورش استان بوشهر گفت: صدور سند تک برگ برای اردوگاه فرهنگی تربیتی آموزش وپرورش استان بوشهر در شهرستان کازرون پس از 28 سال یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، علی موحدی مدیرکل آموزش وپرورش استان بوشهر ظهر امروز در گردهمایی مسوولین حراست مدیریت ها و ادارات آموزش و پرورش استان بوشهر، اظهار داشت: امسال در بیش از 300 مدرسه استان آیین تشییع شهدا گمنام برگزار شده و فضای مدارس استان در ایام فاطمیه آکنده به عطر شهیدان شده است.

وی با بیان اینکه حضور شهدای گمنام در مدارس، دانش آموزان و مدارس ما را تا پایان سال تحصیلی بیمه می کنند، گفت: جهاد تبیین یک امر ضروری است که مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی باید اهتمام ویژه ای برای اطلاع رسانی اقدامات دولت مردمی ایران قوی داشته باشند.

موحدی با اشاره به اینکه حراست ها باید در حفظ آبرو و حرمت افراد توجه ویژه ای داشته باشند، عنوان کرد: در هر زمان و حوزه ای که حراست نظر و مشاوره داده است کمترین خطا و انحراف در موضوع ایجاد شده است.

مدیرکل آموزش وپرورش استان بوشهر ادامه داد: اقداماتی که در این دولت انجام می شود کارهای بر روی زمین افتاده سالیان گذشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور سند تک برگ اردوگاه آموزش وپرورش بوشهر بعد از 28 سال

صدور سند تک برگ اردوگاه آموزش وپرورش بوشهر بعد از 28 سال