مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 14:502023-12-13سياسي

دنبال دستیابی به مرجعیت علمی هستیم / پژوهش ها، کاربردی شوند


رییس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور افق دید این سازمان را رسیدن به مرجعیت علمی عنوان کرد و گفت: برای تحقق این مسئله باید جهاد علمی رقم خورد.

- ایسنا/فارس رییس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور افق دید این سازمان را رسیدن به مرجعیت علمی عنوان کرد و گفت: برای تحقق این مسئله باید جهاد علمی رقم خورد.

روح الله رضوای نژاد امروز، 22 آذرماه در دیدار با مدیران پردیس شرکت های دانش بنیان استان فارس با اشاره به سخنان رهبری در تاکید بر علم و دانش اظهار کرد: اگر علم داشته باشیم، قدرت خواهیم داشت و آنگاه می توانیم تمدن سازی را تحقق بخشیم.

وی با بیان اینکه افق دیدمان رسیدن به مرجعیت علمی است، تصریح کرد: برای رقم خوردن این اتفاق باید رسیدن به مرجعیت علمی به باور تبدیل شود و جهاد علمی رقم خورد.

رییس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور با بیان اینکه باید به سمت مردمی سازی امور مختلف پیش رویم، گفت: براساس سخنان رهبر معظم انقلاب، هر جا کار را به دست مردم سپردیم به نتیجه رسیدیم.

هشت سال دفاع مقدس نمونه خوبی برای جهاد و مردمی سازی است.

وی همچنین گفت: بسیاری از تحقیقات، پژوهش ها و فعالیت های علمی، کاربردی نبوده است، لذا باید به سمت واقعیت و کاربردی شدن فعالیت های پژوهشی پیش برویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنبال دستیابی به مرجعیت علمی هستیم / پژوهش ها، کاربردی شوند

دنبال دستیابی به مرجعیت علمی هستیم / پژوهش ها، کاربردی شوند