مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 12:352023-12-04بين الملل

فرمانده ارتش سودان: مذاکره صلحی که خواسته مردم را محقق نکند، قابل قبول نیست


رییس شورای حاکمیت انتقالی و فرمانده ارتش سودان اعلام کرد که هرگونه مذاکرات درخصوص صلح که خواسته مردم این کشور را محقق نکند، قابل قبول نخواهد بود.

- رییس شورای حاکمیت انتقالی و فرمانده ارتش سودان اعلام کرد که هرگونه مذاکرات درخصوص صلح که خواسته مردم این کشور را محقق نکند، قابل قبول نخواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالفتاح البرهان، رییس شورای حاکمیت انتقالی و فرمانده ارتش سودان در جریان گفت وگو با نظامیان در شهر ود مدنی در ایالت الجزیره تصریح کرد، هرگونه مذاکرات درخصوص صلح که خواسته مردم این کشور را محقق نکند، قابل قبول نخواهد بود و هیچ راه حلی از خارج بر ما تحمیل نخواهد شد.

براساس گزارش سایت خبری روسیا الیوم، البرهان در ادامه گفت: ما برای دستیابی به صلحی عادلانه، فراگیر و همیشگی با موضعی مثبت بر سر میز مذاکره رفتیم و به کسانی که در پایتخت های دنیا راه حل را گدایی می کنند می گوییم که راه حل در داخل است و باید با مردم سودان مذاکره کنند.

وی تاکید کرد که ارتش سودان به نبرد برای شکست نیروهای واکنش سریع ادامه خواهد داد.

البرهان ضمن تاکید بر تمایل سودان به همکاری با جامعه جهانی، از تعیین فرستاده جدید دبیرکل سازمان ملل استقبال کرد و گفت: ما فرستاده ای را نمی خواهیم که طرف یک جناح یا گروه باشد، در غیر این صورت سرنوشت او مانند فول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده ارتش سودان: مذاکره صلحی که خواسته مردم را محقق نکند، قابل قبول نیست

فرمانده ارتش سودان: مذاکره صلحی که خواسته مردم را محقق نکند، قابل قبول نیست