مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 09:152023-12-04سياسي

طراحی المان های شهری فاخر شیراز به مسابقه گذاشته شود


عضو کمیسیون معماری شهرسازی شورای اسلامی شهر شیراز پیشنهاد داد تا چندین طرح ملی و بین المللی برای طراحی و نصب و ساخت طرح هایی مانند آرامگاه حافظ، - ایسنا/فارس عضو کمیسیون معماری شهرسازی شورای اسلامی شهر شیراز پیشنهاد داد تا چندین طرح ملی و بین المللی برای طراحی و نصب و ساخت طرح هایی مانند آرامگاه حافظ، سعدی، دروازه قرآن و.

جهت ساخت در میادین شهر به مسابقه گذاشته شود.

محمدرضا هاجری امروز، 13 آذرماه در جلسه کمیسیون بررسی همایش رواق در حوزه معماری و شهرسازی اسلامی ـ ایرانی اظهار کرد: سال هاست سیاست های کلی نظام در حوزه معماری و شهرسازی تهیه، تصویب و ابلاغ شده است اما در 90 درصد شهرها این سیاست ها نه رعایت شده و نه اجرا می شود.

وی ادامه داد: همایش رواق یک فرصت است تا تمامی افراد توانمند در عرصه های ملی و جهانی در این زمینه به صورت مسابقه به صحنه آورده شوند و از ظرفیت آن ها در این حوزه استفاده مطلوب صورت گیرد.

هاجری در ادامه پیشنهاداتی درباره برگزاری این فراخوان به چند نیاز ضروری و کاربردی که می توان به بهتر اجرا شدن آن موجب شود و بازخورد بهتری داشته باشد، پرداخت و گفت: 20 تا 30 طرح و پیشنهاد کاربردی با قابلیت اجرا با بسته های حمایتی و تشویقی به مسابقه گذاشته شود تا بتواند سیاست های کلی معماری و شهرسازی در عمل به حرکت درآورده و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی المان های شهری فاخر شیراز به مسابقه گذاشته شود

طراحی المان های شهری فاخر شیراز به مسابقه گذاشته شود