مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 11:202023-12-12سياسي

واردات لوازم برقی و گازسوزِ خانگی مجاز شد


مجوز واردات لوازم و تجهیزات برقی و گازسوز مشمول مقررات اجرای اجباری استاندارد معیار مصرف و بر چسب انرژی فقط با دو رتبه برتر انرژی و بر اساس آخرین ویرایش استاندارد ملی از سوی دولت صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، معاون اول رییس جمهور بخشنامه مصوبه هیأت وزیران در خصوص مجوز واردات لوازم و تجهیزات برقی و گاز سوز (لوازم خانگی) با استاندارد و بر چسب انرژی فقط با دو رتبه برتر انرژی را ابلاغ کرد.

در این بخشنامه آمده است: هیئت وزیران در جلسه 1402/9/15 به پیشنهاد شماره 56580 مورخ 1402/2/31 سازمان ملی استاندارد ایران و به استناد اصل یکصد و ی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد بند (4) تصویب نامه شماره 94035 ت 42400 ه مورخ 1388/5/17 به شرح زیر اصلاح می شود.

4- واردات لوازم و تجهیزات برقی و گازسوز مشمول مقررات اجرای اجباری استاندارد معیار مصرف و بر چسب انرژی فقط با دو رتبه برتر انرژی و بر اساس آخرین ویرایش استاندارد ملی معیار مصرف انرژی تجهیزات انرژی بر برقی خانگی و گازسوز مشمول مقررات اجرای اجباری مجاز بوده و باید از واردات تجهیزات مذکور با رتبه های انرژی پایین تر جلوگیری به عمل آید.

   


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات لوازم برقی و گازسوزِ خانگی مجاز شد

واردات لوازم برقی و گازسوزِ خانگی مجاز شد