مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 21:402023-11-27بين الملل

آمریکا : دزدان دریایی سومالی قصد ربایش سنترال پارک را داشتند


پنتاگون توضیح داد که تلاش برای ربایش کشتی تجاری سنترال پارک در روز یکشنبه ظاهرا از سوی دزدان دریایی سومالی صورت گرفته است نه نیروهای یمنی.

- پنتاگون توضیح داد که تلاش برای ربایش کشتی تجاری سنترال پارک در روز یکشنبه ظاهرا از سوی دزدان دریایی سومالی صورت گرفته است نه نیروهای یمنی.

وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که دزدان دریایی سومالی قصد ربایش کشتی سنترال پارک در خلیج عدن را داشتند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، پنتاگون امروز در اینباره توضیح داد که تلاش برای ربایش کشتی تجاری سنترال پارک در روز یکشنبه ظاهرا از سوی دزدان دریایی سومالی صورت گرفته است نه نیروهای یمنی.

  با اینحال وزارت دفاع آمریکا همچنان بر ادعای خود در مورد شلیک دو موشک بالستیک از سوی نیروهای یمنی به سمت ناوشکن آمریکایی میسون پس از دستگیری افراد مسلح تاکید دارد.

  فرماندهی مرکزی آمریکا پیشتر اعلام کرده بود 5 فرد مسلح که قصد توقیف کشتی سنترال پارک در خلیج عدن را داشتند، دستگیر کرده است.

طبق ادعای این مرکز فرماندهی آمریکا، پس از دستگیری این افراد بود که نیروهای مسلح یمن دو موشک بالستیک به سمت ناوشکن یواس اس میسون شلیک کردند.

  سنت کام مدعی شده بود این موشک ها در فاصله یازده مایلی از این کشتی فرود آمده اند و هیچ خسارت یا تلفاتی به جای نگذاشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا : دزدان دریایی سومالی قصد ربایش سنترال پارک را داشتند

آمریکا : دزدان دریایی سومالی قصد ربایش سنترال پارک را داشتند