مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 11:302023-12-20سياسي

آغاز به کار ستاد پاسخگویی سفر رییس جمهور در گلستان


در آستانه سفر دوم آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور به گلستان، ستاد پاسخگویی «سامانه سامد» با حضور «علی محمد زنگانه» استاندار گلستان در «سالن شهید گرزین» مرکز بهداشت افتتاح شد.

- ایسنا/گلستان در آستانه سفر دوم آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور به گلستان، ستاد پاسخگویی سامانه سامد با حضور علی محمد زنگانه استاندار گلستان در سالن شهید گرزین مرکز بهداشت افتتاح شد.

استاندار گلستان صبح چهارشنبه، 29 آذر 1402 پس از افتتاح و بازدید از محل ستاد پاسخگویی سفر رییس جمهور به استان گلستان سامانه سامد ، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه استان گلستان فردا پنج شنبه 30 آذرماه میزبان دومین سفر دکتر سیدابراهیم رییسی خواهد بود، در همین راستا و برای برقراری ارتباط هم استانی ها با اعضای هیئت دولت چندین روش پیش بینی شده است.

علی محمد زنگانه با بیان اینکه از صبح امروز و در طول فرآیند سفر، مرکز سامد به صورت فعال پذیرای مطالبات مردمی و رسیدگی به شکایات، انتقادات، پیشنهادات و درخواست های مردمی خواهد بود، ادامه داد: قطعاً موارد از این طریق جمع آوری و به رییس جمهور مردمی منتقل خواهد شد.

وی تماس از ساعت 7 و 30 دقیقه صبح تا 21 و 30 دقیقه شب با شماره 111 را اصلی ترین روش انتقال مطالبات مردمی و رسیدگی به شکایات، انتقادات، پیشنهادات و درخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار ستاد پاسخگویی سفر رییس جمهور در گلستان

آغاز به کار ستاد پاسخگویی سفر رییس جمهور در گلستان