مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 22:302023-12-10اقتصادي

افزایش تعرفه استفاده از مراکز تفریحی سازمان سیما، منظر و فضای شهری شیراز


در جلسه علنی شورای شهر شیراز بهای جدید خدمات استفاده از مراکز تفریحی، فرهنگی، اجتماعی و خدمات ماشین آلات در اختیار سازمان سیما، منظر و فضای شهری این کلان شهر افزایش یافت.

- ایسنا/فارس در جلسه علنی شورای شهر شیراز بهای جدید خدمات استفاده از مراکز تفریحی، فرهنگی، اجتماعی و خدمات ماشین آلات در اختیار سازمان سیما، منظر و فضای شهری این کلان شهر افزایش یافت.

در این جلسه که عصر امروز، 19 آذرماه برگزار شد، لایحه شهرداری شیراز، در خصوص بهای خدمات استفاده از مراکز تفریحی، فرهنگی و اجتماعی و بهای خدمات ماشین آلات در اختیار سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری ارسالی از کمیسیون های برنامه، بودجه، امورحقوقی و املاک و سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا با حضور 13 نفر اعضای شورا بررسی شد و مستند به ماده 80 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب 1/3/1375 و اصلاحات بعدی آن، به شرح زیر به تصویب رسید.

بهای خدمات استفاده از مراکز تفریحی، فرهنگی، اجتماعی و خدمات ماشین آلات در اختیار سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری به شرح زیر محاسبه و اخذ می شود: 1 - بهای خدمات استفاده از مکان های گردشگری، تفریحی و باغات تاریخی در اختیار سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شامل باغ جهان نما، باغ دلگشا، باغ گل ها و بوستان خواجوی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تعرفه استفاده از مراکز تفریحی سازمان سیما، منظر و فضای شهری شیراز

افزایش تعرفه استفاده از مراکز تفریحی سازمان سیما، منظر و فضای شهری شیراز