مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 11:502023-12-16سياسي

برگزاری «همایش اعتلای گرایش ادبیات پایداری در دانشگاه ها»


«همایش ملّی اعتلای گرایش ادبیات پایداری در دانشگاه ها: راهکارها و موانع» توسط گروه ادبیات انقلاب اسلامی فرهنگستان زبان و ادب فارسی و همکاری اندیشکده ادبیات پایداری حوزه هنری برگزار می شود.

- برگزاری همایش اعتلای گرایش ادبیات پایداری در دانشگاه ها همایش ملّی اعتلای گرایش ادبیات پایداری در دانشگاه ها: راهکارها و موانع توسط گروه ادبیات انقلاب اسلامی فرهنگستان زبان و ادب فارسی و همکاری اندیشکده ادبیات پایداری حوزه هنری برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی فرهنگستان زبان و ادب فارسی، محمدرضا ترکی، دبیر همایش ملّی اعتلای گرایش ادبیات پایداری در دانشگاه ها گفت: با توجه به این که فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی نهاد سیاست گذار در حوزه ادبیات فارسی است، وظیفه خود دانستیم تا بنا به ضرورتی که در حوزه ادبیات پایداری احساس می کردیم، رویدادی ملّی را در این حوزه برنامه ریزی و برگزار کنیم تا ضمن بررسی موانع، بتوانیم راهکارهای سودمندی برای بهبود وضیعت گرایش ادبیات پایداری در کشور ارائه کنیم.

او افزود: با توجه به اینکه نزدیک به یک دهه از تأسیس رشته ادبیات پایداری در مقطع کارشناسی ارشد می گذرد، در نخستین گام این رویداد را به طور تخصصی به ادبیات پایداری در دانشگاه ها اختصاص دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری «همایش اعتلای گرایش ادبیات پایداری در دانشگاه ها»

برگزاری «همایش اعتلای گرایش ادبیات پایداری در دانشگاه ها»