مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 14:302023-11-25سياسي

نماینده ولی فقیه در مازندران: سیاست های گردشگری مازندران با رویکرد مذهبی باشد


نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه بیش از هزار و 260 امامزاده و بقاع متبرک داریم، گفت: باید سیاست های گردشگری ما رویکرد مذهبی،ارزشی و انقلابی برجسته داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، مازندران از استان های سرآمد در حوزه گردشگری است که البته این صنعت در حوزه های مختلف از جمله مذهبی، سلامت و سایر می تواند جلوه گری کند اما با وجود ظرفیت های متعدد آنچنان که باید نتوانست رونق یابد.

گردشگری مذهبی یکی از شاخه های مهم صنعت گردشگری است که در آن فرد یا افراد، با هدف زیارت یا گذران اوقات فراغت به مناطق مذهبی سفر و زمانی را در مکان های مذهبی سپری می کنند که وجود ظرفیت های متعدد می تواند مازندران را ممتاز کند.

البته در استان مازندران تعداد امامزاده، مساجد، بقاع متبرکه و اماکن مذهبی که به نوعی جاذبه ای در گردشگری مذهبی و تاریخی محسوب می شوند کم نیستند که می تواند در زمینه رونق گردشگری مذهبی نقش آفرینی کنند.

آیت الله محمدباقر محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران در همین خصوص، اظهار کرد: مازندران، استان مذهبی، دینی، انقلابی و ولایی بوده و به حق نام دیار علویان به این استان سرسبز داده شده است.

وی افزود: حق گردشگران و مسافران این است که با همه زیبایی ها و نقاط قوت و مثبت مقاصد گردشگری آشنا شوند و اینکه از آن ناآ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در مازندران: سیاست های گردشگری مازندران با رویکرد مذهبی باشد

نماینده ولی فقیه در مازندران: سیاست های گردشگری مازندران با رویکرد مذهبی باشد