مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 20:002023-12-15سياسي

فروپاشی چهار اصل راهبردی رژیم صهیونیستی به دست رزمندگان فلسطینی


یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس، رژیم صهیونیستی را دارای چهار اصل راهبردی دانست و بیان کرد: صهیونیست ها می خواستند در ایران ناامنی ایجاد کنند، - ایسنا/گیلان یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس، رژیم صهیونیستی را دارای چهار اصل راهبردی دانست و بیان کرد: صهیونیست ها می خواستند در ایران ناامنی ایجاد کنند، اما با عنایت خداوند، این توطئه به خودشان برگشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار اصغر شکرالهی روز جمعه و در یادواره شهدای بخش رحیم آباد شهرستان رودسر، یادواره شهدا را تلنگری برای زنده ها دانست و اظهار کرد: طبق آیه وَلَا تَحۡسَبَنَّ ٱلَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ ٱللَّهِ أَمۡوَٰتَۢاۚ بَلۡ أَحۡیَآءٌ عِندَ رَبِّهِمۡ یُرۡزَقُونَ شهدا نیازی به این یادواره ها ندارند و این ما هستیم که باید ادامه دهنده راه شهدا در عمل باشیم.

وی مسیر شهدا را مسیر عزت و سرافرازی ملت دانست و افزود: یادواره شهدا گرامیداشت ایثار و از خود گذشتگی مردان و زنانی است که در دوران هشت سال جنگ تحمیلی از هستی خودشان گذشتند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه یادواره شهدا باید تلنگری برای مسئولان اجرایی و تقنینی و قضایی باشد، تصریح کرد: مسئولان باید ببینند که آیا در مسیر شهدا قرار دارند و یا از آن فاصله گرفته اند؟! متاسفانه شاهد برخی تخلفات از سوی مسئولان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروپاشی چهار اصل راهبردی رژیم صهیونیستی به دست رزمندگان فلسطینی

فروپاشی چهار اصل راهبردی رژیم صهیونیستی به دست رزمندگان فلسطینی