مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 17:352023-11-22حوادث

مراقب کلاهبرداری در «جمعه سیاه» باشید


رییس پلیس فتا استان البرز با اشاره به ترفندهای مختلف کلاهبرداران اینترنتی، در خصوص خرید حراج جمعه سیاه (Black Friday) به کاربران هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، رسول جلیلیان، رییس پلیس فتای استان البرز، در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: طی روزهای اخیر شاهد تبلیغات درخصوص حراج جمعه سیاه در فضای مجازی هستیم که خریداران اینترنتی از این حراجی ها باید قبل از پرداخت وجه نسبت به صحت و سلامت اجناس خریداری شده خود اطمینان حاصل کنند.

وی گفت: کاربران برای پیشگیری از سوء استفاده کلاهبرداران در فضای اینترنتی از فروشگاه های مطمئن و دارای نماد الکترونیکی خرید کنند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در خریدهای اینترنتی برخی مواقع تبلیغات غیرواقعی وجود دارد که در آنها هویت واقعی فروشنده و مکان وی مشخص نیست، لذا کاربران با دقت کافی باید اصالت کالا را مد نظر قراردهند.

جلیلیان بیان کرد: یکی از شگردهای مجرمان سایبری برای کلاهبرداری از مردم، انتشار آگهی های جعلی به عنوان فروش محصولات ارزان قیمت در سایت های واسط فروشگاهی است.

رییس پلیس فتا البرز افزود: کاربران فریب وعده های پوچ و تبلیغات اغواکننده کلاهبرداران را نخورند و قبل از اطمینان از اصالت و مدارک کالا اقدام به پرداخت بیعانه نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقب کلاهبرداری در «جمعه سیاه» باشید

مراقب کلاهبرداری در «جمعه سیاه» باشید