مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 18:452023-12-18سياسي

کنگره بین المللی اندیشه های قرآنی مقام معظم رهبری در اصفهان برگزار می شود


نشست خبری اجلاسیه سوم کنگره اندیشه های قرآنی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در اصفهان و در جامعه المصطفی العالمیه این شهر برگزار خواهد شد.

- ایسنا/اصفهان نشست خبری اجلاسیه سوم کنگره اندیشه های قرآنی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در اصفهان و در جامعه المصطفی العالمیه این شهر برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید امیر رضا طاهایی، رییس نمایندگی جامعه المصطفی العالمیه در اصفهان و رییس اجلاسیه سوم کنگره اندیشه های قرآنی مقام معظم رهبری در اصفهان، در این نشست خبری که امروز (دوشنبه 27 آذرماه) در سالن کنفرانس جامعه المصطفی العالمیه اصفهان برگزار شد، گفت: افتخار دارم که به استان و شهر اصفهان خدمت می کنم، شهری که یکی از مراکز مهم تمدنی است و پایگاهی شده تا بتوانیم تعدادی از طلاب و دانشجویان غیر ایرانی را در بستر تمدنی اصفهان تربیت کنیم.

او افزود: جامعه المصطفی یک دانشگاه بین المللی است که بعد از انقلاب تأسیس شد و به دانشجویان و طلاب علوم دینی اختصاص دارد که برای تحصیل از خارج از کشور به داخل می آیند.

طاهایی با اشاره به اینکه یکی از خدمات جامعه المصطفی آموزش زبان فارسی است، بیان کرد: ما با اینکه هیچ ادعایی نداریم و هیچ پرچمی برای زبان فارسی بلند نکرده ایم اما در 45 سال گذشته به حدود 500 هزار نفر فارسی آموزش داده ایم، چرا که هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره بین المللی اندیشه های قرآنی مقام معظم رهبری در اصفهان برگزار می شود

کنگره بین المللی اندیشه های قرآنی مقام معظم رهبری در اصفهان برگزار می شود