مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 08:352023-12-11سياسي

رفع مشکل سربازی فارغ التحصیلان فنی و حرفه ای با امریه در شرکت های دانش بنیان


رییس دانشکده فنی و حرفه ای علامه حسن زاده آملی از برقراری ارتباط های تعامل با شرکت های دانش بنیان برای رفع مشکل خدمت سربازی دانشجویان فارغ التحصیل به عنوان سرباز امریه در شرکت های دانش بنیان خبر داد.

- رییس دانشکده فنی و حرفه ای علامه حسن زاده آملی اعلام کرد رفع مشکل سربازی فارغ التحصیلان فنی و حرفه ای با امریه در شرکت های دانش بنیان ایسنا/مازندران رییس دانشکده فنی و حرفه ای علامه حسن زاده آملی از برقراری ارتباط های تعامل با شرکت های دانش بنیان برای رفع مشکل خدمت سربازی دانشجویان فارغ التحصیل به عنوان سرباز امریه در شرکت های دانش بنیان خبر داد.

عباس رییس پور در حاشیه آیین تجلیل از دانشجویان برتر دانشکده فنی و حرفه ای علامه حسن زاده آملی که به مناسبت روز دانشجو برگزار شد، در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر دانشجویان دانشگاه های فنی و حرفه ای پس از فارغ التحصیل شدن برای انجام خدمت مقدس و ضرورت سربازی برخلاف دیگر مراکز آموزشی که تا مقاطع بالاتر امکان ادامه تحصیل دارند، با مشکل مواجه هستند و این وضعیت باعث دوری مقطعی آنان از شرایط کار خواهد شد.

وی افزود: برای برطرف شدن این مشکل و آسودگی خاطر دانشجویان فارغ التحصیل از دانشگاه های فنی وحرفه ای به خصوص دانشکده فنی وحرفه ای علامه حسن زاده آملی، در حال حاضر با د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل سربازی فارغ التحصیلان فنی و حرفه ای با امریه در شرکت های دانش بنیان

رفع مشکل سربازی فارغ التحصیلان فنی و حرفه ای با امریه در شرکت های دانش بنیان