مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 12:202023-12-01اقتصادي

ساخت بیش از 370 واحد مسکونی برای نیازمندان ایلامی تا پایان امسال


کیان مدیر تأمین مسکن و مهندسی ساختمان کمیته امداد استان ایلام گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان امسال بیش از 370 واحد مسکونی برای مددجویان مورد حمایت کمیته امداد استان ساخته می شود.

- مدیر تأمین مسکن و مهندسی ساختمان کمیته امداد استان خبرداد ساخت بیش از 370 واحد مسکونی برای نیازمندان ایلامی تا پایان امسال ایسنا/ایلام کیان مدیر تأمین مسکن و مهندسی ساختمان کمیته امداد استان ایلام گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان امسال بیش از 370 واحد مسکونی برای مددجویان مورد حمایت کمیته امداد استان ساخته می شود.

فرزاد زینی وند در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه اعتباری در نظر گرفته شده برای این پروژه ها بالغ بر 374 میلیارد ریال کمک بلاعوض و همچنین مبالغ بیشتری بعنوان تسهیلات بانکی است، اظهار کرد: این واحدها با مشارکت کمیته امداد، بسیج سازندگی، بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان و خیرین سخاوتمند است که کار ساخت آنها در سطح استان آغاز و تا پایان سال جاری تکمیل و به مددجویان عزیز واگذار خواهند شد.

وی ادامه داد: در زمینه ساخت مسکن برای مناطق روستایی و شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت این آمادگی وجود دارد که همه مددجویان دارای زمین بالای 2 نفر جمعیت خانوار فاقد مسکن با مراجعه این عزیزان زمینه ساخت مسکن آنها فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت بیش از 370 واحد مسکونی برای نیازمندان ایلامی تا پایان امسال

ساخت بیش از 370 واحد مسکونی برای نیازمندان ایلامی تا پایان امسال