مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 17:052023-11-22سياسي

پرستاران در سختی ها پای کار نظام و انقلاب هستند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: در حوزه درمان تفکر ولایی، انقلابی و دینی حاکم است و این قشر زحمتکش در سخت ترین شرایط پای کار نظام و انقلاب هستند.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: در حوزه درمان تفکر ولایی، انقلابی و دینی حاکم است و این قشر زحمتکش در سخت ترین شرایط پای کار نظام و انقلاب هستند.

سید محمدرضا طالبی امروز اول آذر در مراسم تجلیل از 240 پرستار نمونه بیمارستانی، استانی، کشوری و بازنشسته استان اظهار کرد: در حوزه درمان تفکر ولایی، انقلابی و دینی حاکم است و این قشر زحمتکش در سخت ترین شرایط پای کار هستند و سختی ها را با جان و دل تحمل می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ضمن تبریک روز پرستار تصریح کرد: ولادت حضرت زینب (س) پیام رسان عاشورا را روز پرستار تعریف کردند؛ چرا که بعد از واقعه عاشورا این حضرت تنها ماندند و سخت ترین فشارهای روحی و روانی بر آن حضرت وارد شد.

طالبی گفت: پرستاران همان فرشتگان سفید پوشی هستند که حضورشان التیام بخش دردهاست و پرستاران این شغل را با عشق و علاقه انتخاب کردند.

معاون سیاسی استاندار با بیان اینکه پرستاران، پرستاری را با عمل و اقدام معنی بخشیده اند نه با شعار و گفتار، ادامه داد: آن گاه که دردمندی سلامتی خودش را به دست می آورد ملائک بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرستاران در سختی ها پای کار نظام و انقلاب هستند

پرستاران در سختی ها پای کار نظام و انقلاب هستند