مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 13:002023-11-30اقتصادي

وجود 400 پروژه صنعتی با بیش از 40 درصد پیشرفت در خوزستان


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: 400 پروژه ساخت واحد صنعتی در استان پیشرفت فیزیکی بالای 40 درصد دارند که با دریافت تسهیلات وارد چرخه تولید می شوند و تاثیر مثبتی بر ایجاد اشتغال خواهند داشت.

- ایسنا/خوزستان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: 400 پروژه ساخت واحد صنعتی در استان پیشرفت فیزیکی بالای 40 درصد دارند که با دریافت تسهیلات وارد چرخه تولید می شوند و تاثیر مثبتی بر ایجاد اشتغال خواهند داشت.

محمد راضی جلالی شامگاه چهارشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خوزستان اظهار کرد: متوسط پرداخت تسهیلات نسبت به منابع بانکی در کشور 85 درصد و در خوزستان 67 درصد است.

وی ادامه داد: طبق مصوبه هیات دولت 50 درصد گردش مالی حساب های شرکت های بزرگ به همان استان باید برگشت داده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان افزود: متاسفانه مشخص نیست منابعی که در خوزستان در قالب تسهیلات پرداخت می شود آیا در استان هزینه می شود یا خیر و باید تحقیقاتی در این خصوص انجام شود.

راضی جلالی عنوان کرد: 400 پروژه ساخت واحد صنعتی در استان پیشرفت فیزیکی بالای 40 درصد دارند که با دریافت تسهیلات وارد چرخه تولید می شوند و تاثیر مثبتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 400 پروژه صنعتی با بیش از 40 درصد پیشرفت در خوزستان

وجود 400 پروژه صنعتی با بیش از 40 درصد پیشرفت در خوزستان