مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 14:052023-11-29اجتماعي

گواهینامه موتورسیکلت در خراسان جنوبی یک روزه صادر می شود


رییس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا گفت: طرح صدور یک روزه گواهینامه موتورسیکلت از امروز در استان خراسان جنوبی اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ احمد کرمی اسد امروز درباره اجرای طرح صدور یک روزه گواهینامه موتورسیکلت اظهار داشت: آمارهای پلیس راهنمایی و رانندگی حاکی از آن است که بیش از 6 میلیون و 500 هزار نفر از موتورسواران در کشور فاقد گواهینامه مربوط به موتورسیکلت هستند و در واقع هیچ مجوزی برای رانندگی با این وسیله ندارند.

وی با بیان اینکه عمده راکبان موتورسیکلت از این وسیله برای کار و امرار معاش استفاده می کنند افزود: با توجه به اینکه موتورسیکلت وسیله کار این افراد است، بیشترین استفاده از موتورسیکلت نیز از سوی همین افراد انجام می شود و چنین افرادی بیشتر در معرض آسیب و خطر خواهند بود.

رییس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با تاکید بر اینکه لازم است تمامی راکبان موتورسیکلت گواهینامه معتبر داشته باشند گفت: نداشتن گواهینامه یک تخلف است و در واقع اگر فردی بدون گواهینامه از وسیله ای استفاده کرده و دچار حادثه شود، با پیامدهای بدی مواجه خواهد شد از جمله اینکه امکان استفاده از تسهیلات بیمه را نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گواهینامه موتورسیکلت در خراسان جنوبی یک روزه صادر می شود

گواهینامه موتورسیکلت در خراسان جنوبی یک روزه صادر می شود