مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 13:202023-12-02سياسي

ضرورت ترسیم نقشه راه اصفهان در اجلاس مشترک همکاری های اقتصادی ایران و قطر


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری با تاکید بر اینکه مسیر حرکت فعالان اقتصادی استان بایستی مشخص باشد گفت: نقشه راه اصفهان در نهمین اجلاس مشترک همکاری های اقتصادی ایران و قطر نیز ترسیم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمود حقیقت سرشت، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری در حاشیه کمیته گسترش همکاری های استان با کشورهای هدف مصوبات سفر هیأت سیاسی و تجاری اصفهان به کشور روسیه را که سال گذشته رقم خورد؛ بررسی و راهبرد مشارکت اصفهان با کشورهای هدف از جمله روسیه مورد بحث و گفت وگو قرار داد.

وی با تأکید بر تدوین مباحث پروژه محور در گسترش روابط و تعاملات با کشورهای هدف، گفت: انتظار می رود پروژه هایی که در یک دوره مشخص به نتیجه می رسد برای توافقنامه های بین المللی تدوین و ارائه شوند.

حقیقت سرشت خاطرنشان کرد: مسیر حرکت فعالان اقتصادی استان بایستی مشخص باشد و در این مسیر از هرگونه بزرگنمایی پرهیز شود و طرح هایی که جنبه اجرایی شدن در مدت زمان مشخص دارند در نظر گرفته شوند.

گفتنی است در این نشست مقرر شد نقشه راه اصفهان در نهمین اجلاس مشترک همکاری های اقتصادی ایران و قطر نیز ترسیم شود.

نهمین اجلاس مشترک همکاری های اقتصادی ایران و قطر به منظور بهبود روابط تجاری و اقتصادی دو کشور برنامه ریزی شده است که با حض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ترسیم نقشه راه اصفهان در اجلاس مشترک همکاری های اقتصادی ایران و قطر

ضرورت ترسیم نقشه راه اصفهان در اجلاس مشترک همکاری های اقتصادی ایران و قطر