مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 13:402023-12-20سياسي

رونمایی پوستر اولین رویداد ملی فبین فود


رونمایی از پوستر اولین رویداد ملی فبین فود  با هدف هم رسانی نیازها و ایده های نوآورانه صنایع غذایی با حضور دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی، - ایسنا/خراسان رضوی رونمایی از پوستر اولین رویداد ملی " فبین فود"  با هدف هم رسانی نیازها و ایده های نوآورانه صنایع غذایی با حضور دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی رییس جمهور انجام شد.

دکتر شادی بلوریان، دبیر این رویداد در حاشیه این مراسم در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: رویداد ملی فبین فود با هدف هم رسانی نیازها و ایده های نوآورانه صنایع غذایی به همت پژوهشکده علوم و فناوری مواد غذایی جهاددانشگاهی و حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری در اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

دبیر اولین رویداد ملی فبین فود بیان کرد: زیست بوم فناوری از فعالان، بازیگران و نهادهای ذی ربط متعددی تشکیل شده است که در زمینه های پژوهش، نوآوری، ایده یابی، ایده پردازی، تجاری سازی ایده ها، به ایفای نقش می پردازند.

در شرایط فعلی علی رغم تلاش های گسترده ای که در خصوص همگرایی این بازیگران صورت گرفته است، همچنان لازم است که این پیوندها تقویت شود.

بلوریان هدف اصلی از برگزاری این رویداد را هم رسانی میان بازیگران و نقش آفرینان زیست بوم فناوری صنعت غذا توصیف کرد و گفت: با برگزای این رویداد در پی آن هستیم تا ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی پوستر اولین رویداد ملی فبین فود

رونمایی پوستر اولین رویداد ملی فبین فود