مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 10:352023-12-16فرهنگي

توصیه یک فیلمساز برای دیدن وصیت سینمایی کیومرث پوراحمد


فیلمساز ایرانی بهروز افخمی که به نوعی هم نسل کیومرث پوراحمد است، «پرونده باز است» را به نوعی وصیت نامه این فیلمساز می داند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، پرونده باز است آخرین ساخته مرحوم کیومرث پوراحمد است، فیلمی که بهروز افخمی آن را چکیده تمامی بینش های پوراحمد می داند.

این فیلم در چهل ویکمین جشنواره فیلم فجر برای اولین اکران شد و چند روز بعد از مرگ پوراحمد نیز اکران شد،  پرونده باز است با تهیه کنندگی علی قائم مقامی است و داستانش برگرفته از پرونده ای جنایی و پرحاشیه در دهه 80 است.

در این فیلم که فضای جنایی و ملتهب دارد، یک نوجوان 15 ساله مرتکب قتل شده و حالا در انتظار حکم دادگاه است.

افخمی با انتشار فیلمی در رابطه با این فیلم گفت که نمایش آنلاین فیلم کیومرث پوراحمد فیلم پرونده بازاست شروع شده و خواستم توصیه کنم که این فیلم را ببینید.

وی ادامه داد : من این فیلم دوست دارم و فکر می کنم که یک جور وصیت نامه یا جمع همه موضوع ها و تم هایی است که کیومرث پوراحمد به آن ها علاقه داشت و دنبال می کرد.

افخمی با بیان اینکه این فیلم خوب ساخته شده، از فیلمبرداری آن تمجید کرده و بیان کرد که این فیلم بعد از مرگ کیومرث پوراحمد و ماجراهایی که در اطراف آن پیش آمد بسیار معنادار شده و به خصوص سکانس پایانی این فیلم که فرد می خواهد دستگیره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه یک فیلمساز برای دیدن وصیت سینمایی کیومرث پوراحمد

توصیه یک فیلمساز برای دیدن وصیت سینمایی کیومرث پوراحمد