مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 09:302023-12-02اقتصادي

اقامتگاه های بوم گردی محرک رونق اقتصادی در روستاها هستند


معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان گفت: اقامتگاه های بوم گردی یکی از بهترین محرک های رونق اقتصادی در روستاها هستند که می توانند زمینه ایجاد اشتغال پایدار در این مناطق را فراهم کنند.

- آرمان وطن دوست در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: کردستان به دلیل برخورداری از آثار تاریخی و گردشگری قابلیت بسیار خوبی در زمینه توسعه گردشگری دارد.

وی تصریح کرد: در صورت سرمایه گذاری و اجرای طرح های گردشگری مختلف با توجه به ظرفیت های موجود در این منطقه برخی موانع و مشکلات کاهش یافته و شاهد استقبال مهمانان و گردشگران و ارتقای سطح معیشت مردم و اشتغالزایی برای جوانان خواهیم بود.

به گفته وی، یکی از عوامل مؤثر در توسعه صنعت گردشگری استان، استفاده از نیروهای علمی و متخصص و ارائه آموزش های تخصصی به منظور ارتقای کیفیت ارائه خدمات و سطح رضایت مندی مهمانان و گردشگران است.

  وی در ادامه با بیان اینکه اقامتگاه های بوم گردی باید محلی برای معرفی آداب و رسوم منطقه باشند گفت: اقامتگاه های بوم گردی یکی از بهترین محرک های رونق اقتصادی در روستاها هستند که می توانند زمینه ایجاد اشتغال پایدار در این مناطق را فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقامتگاه های بوم گردی محرک رونق اقتصادی در روستاها هستند

اقامتگاه های بوم گردی محرک رونق اقتصادی در روستاها هستند