مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 11:202023-12-14سياسي

دعوت از مردم خراسان رضوی برای شرکت در راهپیمایی جمعه خشم و انزجار


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به ادامه جنایت رژیم صهیونیستی در غزه از مردم خراسان رضوی و چند استان دیگر دعوت کرد تا در راهپیمایی جمعه های خشم و انزجار شرکت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، در متن اطلاعیه دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آمده است: بیش از  دو ماه است که غزه ی قهرمان، قلب خونین جهان، عاملان بلاواسطه کشتار و جنایت رژیم تا بن دندان مسلح و صفاک صهیونیستی و حامیان غربی آنها را با مقاومت و ایستادگی جانانه به مصاف طلبیده است.

شصت و هفت روز سلاخی بی امان انسان های بی گناه، زن و مرد، پیر و جوان و بیش از همه کودکان در خانه اول مسلمین و در مقابل چشمان تمامی جهانیان در جریان و بزرگترین نسل کشی تاریخ با هدایت و حمایت همه جانبه آمریکا در حال وقوع است.

اکنون که حقیقتِ جنایات نسل کشی مردم مظلوم غزه با نورافشانی خون پاک کودکان معصوم، از سد رسانه ای صهیونیستی عبور کرده و روایت های جانبدارانه، مغرضانه و بزک شده ی مطلوب رژیم اشغالگر در مقابل چشم تمام جهانیان بر حقایق باز شده و تحولات بی سابقه ای را در افکار عمومی بین المللی پدید آورده و چهره کریه موجودیت صهیونیستی و ماهیت حقیقی جنایتکار، فاشیست و نژادپرست و حامی آن رژیم مستکبر آمریکا برای همه عیان شده است، از همه دول عربی و کشورهای اسلامی وهمه آزادگان می خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از مردم خراسان رضوی برای شرکت در راهپیمایی جمعه خشم و انزجار

دعوت از مردم خراسان رضوی برای شرکت در راهپیمایی جمعه خشم و انزجار