مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 10:052023-12-10سياسي

روزهای سخت دانشجویان در خوابگاه های شهرستان بافت


حدود 3 هزار دانشجو در شهرستان بافت تحصیل می کنند که مشکلات زیادی ازجمله کمبود خوابگاه دارند، پای درددل این دانشجویان نشستیم، موضوعاتی مطرح شد که می تواند به مسؤولان امر در جهت بهبود اوضاع کمک کند.

- خبرگزاری فارس کرمان - یاسین اسفندیار پور: دوران دانشجویی حساس ترین دوران زندگی یک جوان است، از طرفی به رشد و پیشرفت می رسد و از طرفی هم جامعه را به سمت وسوی تحول می کشاند.

در این میان دولت ها نیز از استعدادها حمایت و راه ها را برای درس و پژوهش آنها هموار می کنند تا علاوه بر تحصیل جوانان در محیطی سالم و بدون دغدغه، این قشر مهم کشور را برای ساختن آینده کشور آماده کنند.

ساخت و تجهیز خوابگاه های دانشجویی نیز در همین راستا صورت می گیرد، در گوشه وکنار و در میان گفت و شنودهای دانشجویان موضوعات مختلفی مطرح می شود که کمبود امکانات در این خوابگاه ها یکی از آن موارد است، شهرستان بافت نیز در همین مسیر پیش رفته و گویا مشکلاتش اندکی از سطح استان بالاتر است.

به همین منظور پای درددل دانشجویانی نشستیم که در شهرستان بافت تحصیل می کنند، گفت وگویی که حدود 3 ساعت طول کشید اما موضوعاتی مطرح شد که می تواند به مسؤولان امر در جهت بهبود اوضاع کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای سخت دانشجویان در خوابگاه های شهرستان بافت

روزهای سخت دانشجویان در خوابگاه های شهرستان بافت