مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 14:062023-11-22سياسي

مکتب بسیج به تمام مستضعفین جهان تسری یافته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا پیش از ظهر امروز در اجتماع بزرگ پیشگامان دانشجویان بسیجی که در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار داشت: امام راحل نهاد مقدس و تاریخ ساز بسیج را در روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی بنیانگذاری کردند و امروز نیاز داریم که شخصیت امام را برای نسل نو بشناسانیم.

استاندار کردستان با بیان اینکه یکی از مصادیق اصلی مورد حمله و تخریب گسترده در فضای مجازی توسط دشمنان، شخصیت امام راحل است، گفت: دشمن تلاش می کند این منبع پرفیض انقلاب را که نمونه آن در طول تاریخ کم است، مورد تحریف قرار دهد.

  وی با اشاره به اینکه امروز آماج تخریب های گسترده دشمنان این است که شناخت وارونه ای از شخصیت ایشان به نسل نو ما نشان دهند، تاکید کرد: بسیج از معجزات امام است و نشان از افق بلند نگام امام داشته است .

  استاندار کردستان بر لزوم تبیین بسیج مستضعفین تاکید کرد و گفت: دو کلمه بسیج مستضعفین انسجام و وحدت انقلاب است و این فقط منحصر به کشور جمهوری اسلامی و حتی جهان اسلام نیست، بلکه بسیج به تمام مستضعفین جهان تسری یافته است و مخاطب امام همه انسان هایی است که به استضعاف درآمده اند.

زارعی کوشا در ادامه به ویژگی های گام دو انقلاب اشاره کرد و گفت: یکی از ویژگی های بارزی که با آن مواجه هستیم، اعتماد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب بسیج به تمام مستضعفین جهان تسری یافته است

مکتب بسیج به تمام مستضعفین جهان تسری یافته است