مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 13:102023-12-20فرهنگي

نظام حکمرانی بیش از پیش رسانه را به رسمیت بشناسد


مدیرکل مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نظام حکمرانی باید پیش از پیش رسانه را به رسمیت بشناسد که خوشبختانه دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به رسانه ها دارد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، ایمان شمسایی صبح امروز در آیین تجلیل از برترین های چهارمین جشنواره ابوذر استان مرکزی اظهار کرد: نظام حکمرانی باید پیش از پیش رسانه را به رسمیت بشناسد که خوشبختانه دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به رسانه ها دارد و شخص رییس جمهور جایگاه رسانه و خبرنگار را به خوبی مورد توجه دارند.

وی تصریح کرد: جشنواره ها هم به رشد کیفی رسانه ها کمک می کند و هم در شناخت نقاط ضعف کمک موثری می کند.

مدیرکل مطبوعات وزارت ارشاد توجه به مسائل محتوایی در جشنواره را بسیار  مهم دانست و گفت: به مسئله سازی نیاز داریم، کشف و بازتاب مسئله رسالت رسانه ها است که باید در جشنواره ها فارغ از نگاه به عناوین تیتر و لید، به مسئله سازی و محتوا نیز توجه شود.

شمسایی با بیان اینکه در کشور 13 هزار و 500 رسانه وجود دارد، افزود: سبد رسانه ای در بین مردم کاهش نیافته، اما جنسش فرق کرده است، اصحاب رسانه باید با فناوری های روز آشنا شوند تا ارتباط بهتری با مردم برقرار کنند.

وی با بیان اینکه رسانه نباید سرعت را فدای دقت و صحت کند، امروز جنگ نابرابر در فلسطین و حماسه ای مقاومت مردم در غزه را اصحا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام حکمرانی بیش از پیش رسانه را به رسمیت بشناسد

نظام حکمرانی بیش از پیش رسانه را به رسمیت بشناسد