مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 16:102023-11-22سياسي

توسعه دانش بنیاد کشاورزی مازندران توسط نظام مهندسی حمایت می شود


سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه آینده کشاورزی به آینده نظام مهندسی گره خورده است، گفت: توسعه دانش بنیان کشاورزی وظیفه ذاتی نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و مهندسی کردن کشاورزی بر عهده نظام مهندسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، بابک مؤمنی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران بعدازظهر امروز در نشست با اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران با بیان اینکه بازنگری در قانون نظام مهندسی و آیین نامه های اجرایی آن نیاز امروز کشاورزی استان است، گفت: آینده کشاورزی به آینده نظام مهندسی گره خورده است.

  وی با اشاره به اینکه هرگونه مانع زدایی در حوزه کشاورزی را به شدت مورد حمایت قرار می دهیم، افزود: مراکز جهاد کشاورزی استان باید به بخش غیردولتی سپرده شود و جهاد کشاورزی نقش حاکمیتی بر آن داشته باشد.

  سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: نظام مهندسی باید برای پیشبرد امور کشاورزی استان برنامه داشته باشد و کمبود نیروهای بخش کشاورزی را جبران کند.

  این مسوول با بیان اینکه قرارداد خدمات مشاوره ای توسط نظام مهندسی با کشاورزان منعقد و از تجربه سایر استان ها نیز در این رابطه استفاده شود، گفت: برای غیردولتی کردن خدمات قابل واگذاری هرچه فرصت ایجاد و ظرفیت جدید تعریف کنیم مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه دانش بنیاد کشاورزی مازندران توسط نظام مهندسی حمایت می شود

توسعه دانش بنیاد کشاورزی مازندران توسط نظام مهندسی حمایت می شود