مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 21:502023-12-06بين الملل

وزیر دفاع یمن: دریای سرخ برای رژیم صهیونیستی منطقه ممنوعه است


وزیر دفاع دولت صنعاء در سخنانی گفت که دریای سرخ از خلیج عقبه تا باب المندب برای کشتی های رژیم صهیونیستی یک منطقه ممنوعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سرلشکر محمد العاطفی وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن (مستقر در صنعاء) امروز (15 آذر) در سخنانی گفت که نیروهای مسلح یمن هر کشتی متعلق به رژیم صهیونیستی را در دریای سرخ توقیف کرده یا مورد حمله قرار خواهند داد.

به نوشته وبگاه شبکه المسیره، العاطفی که در میان پرسنل نیروی دریایی یمن و گارد ساخلی و نیروهای منطقه پنجم دریایی یمن سخن می گفت، افزود: به همه کشورهای جهان اطمینان می دهیم که دریای سرخ منطقه ای امن برای دریانوردی بین المللی است.

تجارت و عبور و مرور کشتی ها به استثنای کشتی های متعلق به رژیم صهیونیستی یا کشتی هایی که به نحوی با این رژیم ارتباط دارند، کاملا امن است .

وزیر دفاع یمن تأکید کرد که نیروی دریایی، موشکی و پهپادی این کشور آماده انجام شدیدترین حملات انفرادی و جمعی به اهداف ثابت یا متحرک رژیم صهیونیستی در حمایت از مردم غزه هستند و به حملات موشکی و پهپادی به اهداف متعلق به رژیم صهیونیستی تا توقف تجاوزات خود به غزه ادامه خواهند داد.

محمد العاطفی همچنین با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی اولین دشمن صلح است و صلح در منطقه در گرو نابودی این رژیم غاصب است، گفت: دشمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع یمن: دریای سرخ برای رژیم صهیونیستی منطقه ممنوعه است

وزیر دفاع یمن: دریای سرخ برای رژیم صهیونیستی منطقه ممنوعه است