مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 14:552023-12-08سياسي

مدیران ضعیف و ناکارآمد در لرستان برکنار شوند


از مسوولان استان گلایه داریم برخی از مدیران کل قوی نیستند، از دولت انقلابی درخواست داریم مدیران انقلابی را به کار گرفته و کسانی که در مدیریت ضعیف هستند را تغییر دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجرد، حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان که در مصلی بروجرد برگزار شد، افزود: مدیران ناکارآمد توان کار جهادی و انقلابی را ندارند، برخی مدیران کل استانی ضعیف بوده و باید تغییر کنند.

وی اظهار داشت: دولت اقدامات خوبی انجام می دهد و رییس جمهور شبانه روز در حال تلاش است، ولی برخی از مسوولان توانمند نبوده و باید تغییر کنند.

امام جمعه بروجرد گفت: از مسوولان استان گلایه داریم برخی از مدیران کل قوی نیستند، از دولت انقلابی درخواست داریم مدیران انقلابی را به کار گرفته و کسانی که در مدیریت ضعیف هستند را تغییر دهد.

حسینی با اشاره به روز دانشجو، افزود: دشمن بیشتر جوانان و دانشجویان را هدف قرار داده است، خداوند به جوانان توفیق دهد تا بتوانند به اسلام و قرآن و انقلاب خدمت صادقانه کنند.

وی با اشاره به هفته بزرگداشت قرآن و عترت و نماز گفت: اگر زندگی انسان قرآنی و با پیروی از اهل البیت(ع) باشد و نماز اول وقت را رها نکنیم، رستگار خواهیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران ضعیف و ناکارآمد در لرستان برکنار شوند

مدیران ضعیف و ناکارآمد در لرستان برکنار شوند