مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 11:102023-11-30اقتصادي

شهرک تخصصی پوشاک در شهرستان بن راه اندازی می شود


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به انجام طرح مطالعاتی زنجیره ارزش نساجی و پوشاک در استان، گفت: راه اندازی شهرک تخصصی پوشاکِ شهرستان بن در دستور کار قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، فضل الله رحمتی صبح امروز در نشست شورای اداری شهرستان بن گفت: شهر یانچشمه در شهرستان بن پایگاه اجرایی زنجیره ارزش نساجی و پوشاک چهارمحال و بختیاری است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به انجام طرح مطالعاتی زنجیره ارزش نساجی و پوشاک در استان خاطرنشان کرد: در همین راستا راه اندازی شهرک تخصصی پوشاکِ شهرستان بن در دستور کار قرار گرفته است.

تولید 40 درصد نخ پلی استر کشور در چهارمحال و بختیاری وی تصریح کرد: صنایع نساجی به عنوان صنعت سبز در سند آمایش راهبردی مورد توجه است که با توجه به تولید 40 درصد نخ پلی استر کشور در استان زمینه مناسبی برای تولید پوشاک فراهم کرده است.

رحمتی با اشاره به اشتغال و ارزش افزوده بالای زنجیره ارزش نساجی چهارمحال و بختیاری، یادآور شد: سرمایه گذاری مطلوب در شهرک های صنعتی به افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی در استان کمک می کند از این رو تلاش می کنیم تمهیداتی برای استقرار صنایعی مانند تولید پوشاک در نظر بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک تخصصی پوشاک در شهرستان بن راه اندازی می شود

شهرک تخصصی پوشاک در شهرستان بن راه اندازی می شود